Saturday, November 27, 2010

SEA Game

wah!!rupanya ari ni closing ceremony suda tu SEA game..astaga!lma nya nda ber-update psal brita2 ni..mgkin ka sbab tlampau sibuk dgn exam?(ceh alasan sja)..

hmm berbalik kpada perkara SEA Game td, tahun ni GuangZhou jd tuan rumah.dia punya open ceremony mimang nda smpat aku tingu (sbab nda tau pun bila..uhuu) closing dia pun scara nda sengaja tebuka tv1 tadi..nasib buka tv.klau nda mimang smpai bisuk lusa pun aku nda tau ada tahun ni ada SEA Game (gila kan..haha) yg aku tetingu td pun bahagian ujung2 suda..start dr menari2 kipas + drummer dia yg extremely high SEA spirited..(butul ka ejaan?? haha) pastu kumpulan seni pertahanan diri yg aku nda pasti Taekwando ka atau karate-do..tp cantik la gaya durang.mimang tabik brabis..china bulih!! then kluar c Rain dgn 3buah lagu korea dia(nda tau tajuk dia pla..sorry yerr para pembaca) smart ni dia mnari..dgn baju itam (ka kot dia pkai tu ah??) plus penari2 dia.lagu ke3 dia nyanyi sma budak2 korea yg siap pkai baju tradisional dorang! (cute nya~)..

tp yg paling aku suka + tertarik skali ialah itu budak yg naik atas 1 daun gergasi yg bulih trbang tu..sangat SANGAT bangga la sma dorang..pastu bunga2 dlm air lg..waahh!! mimang sangat canteekk!! pas tingu trus aku p google ni, cari apa itu SEA game sama d mna itu INCHEON..menurut c wiki : "The Southeast Asian Games (also known as the SEA Games), is a biennial multi-sport event involving participants from the current 11 countries of Southeast Asia." haha bhsa melayu nya kmu translate la sendiri yerr hehe..& next SEA Games nti kna buat tahun 2014 d Incheon, Korea (oo ptut pun ada Rain mnyanyi td hehe)

k tu ja yg aku mo crita2 ari ni..hehe..slamat membaca

No comments:

Post a Comment