Saturday, October 9, 2010

money.. bye bye...

die...!! bukan sala ku!! nda tau la ni ari malang ka..xda nasib ka..atau cmana....plan yg awal2 suda d plan dgn TERBAIK hanchurr cam tu ja..die! punah harapan p berperang sama hantu2 rogon2 sana..gini crita dia(aku kasi sepindik pindik yg bulih la)..

12am-2am(semalam): plan dibuat
9am: aku bangun suda k..trus sms yg len, tanya2 dorang smua mo p rmh hntu ka nda..
9.16am: dpt mesej dr si kawan suru kasi tau bila mo jln
9.48am: baru CK balas msj..tp dia mnta tunggu jap.cuci kain dulu dia bilang
10am: aku sama ona bersiap sedia suda arr..
10++:tanya michie,chea,mas,suer,bainun,rachel..tp blum ada yg kompom..tunggu lagi...
11.++:mas kompom ikut..(bagus ada kawan p)tp mo tunggu dia mndi lagi..smntara yg len mekap2......tunggu lagi.......tunggu.............
11.45am: dpt msj b'bunyi "syukur tuhanku siap akhirnya..." tp sbnarnya masih blum siap2
12.13pm:sms dr si kawan yg berbunyi "ya allah ya tuhanku..brapa urang juga yg mo p ni?"
12.23pm: si kawan mesej lg "alelujah..mereput suda aku tunggu dr jam 1145.."
12.3+pm:akhirnya kmi brtolak dr bilik tp d sampai suda si kawan d tamu gadang...kmi pla nda kna suru masuk sktm!!APAKA!!trus tukar plan p 1b...HAH??!!!ikut ja la...

d 1b, parking penuh!! die!! tpaksa parking d atas...pas masuk 1b, trus p mkn fly2 rm20.10(kmi pnya mknan ada spisil sikit la xD)pas mkn men game skjap..then kbox ..fly2 rm5..pastu game lg..tp ni kali dance2 pnya..fuhh pnat nya kaki..cam mo putus ja urat2 smua haha..tp smpat jg p berurut sana krusi 'rest n go'..last2...jam 5 baru balik ums..rumah hantu pla jam 4 lagi tutup..pergghh!!ujan lagi..trus...say bye bye to potato & ghost house....TnT...........ada lagi ka tu rmh hntu tu isnin nanti..klau ada punya happy gila aku!nti mlm kna bawa lg p open house uncle si yanti d sana putatan..hurmm klau psal makanan ni mmg susa aku mo tulak....huh!! p sja la..tp si ona tia dpt ikut sbb darling dia mara suda...(VAMP HOLIC: TAKE NOTE K!!) huh..k la end of story...........

(p/s: kpd si kawan....gomenasai buat ko tunggu punya tunggu punya tunggu.........aku dapat rasa apa yg hangpa rasa....jd bangkai juga kmi 2 tunggu yg len bersiap.....aku nmpak pa yg ko post d fb tu..hehe)

1 comment:

  1. rambut_baru_ko_cantikOctober 9, 2010 at 9:36 PM

    hahahaha.tiapa2.c kawan nda marah jua tu.dia dpt menyanyi sama 1st time men game menari bah.xD
    next time ada can jua p rumah hantu tu.huahua

    ReplyDelete