Saturday, January 24, 2009

???

im soooo hppy 2day la...dunno y...mybe bcoz im home ordy??yeahh!!suppose 2 b like dat!!
k la..wat im going 2 write on dis whiteboard 2day is sumthing bout ysterday(23 jan)..nothin spcial la..just want 2 write it down and bla3..yalah..mmg pun nmanya Bla3...

hmm..mo start dr mna arr??hmm..err..aahh antam ja la..!!jnji bole d bca..

k..1st me got kuliah math2 at dkp2..then around 12:30pm me wait 4 TUT bus..tp jam 1 labih br dia mncul..time ujan lbat lg tu!!aihh..drebar nya pun 1..sda pnuh gila tu bas, dia mo jg pungut urg..tmbah sardin la jd nya..& tu la bab yg aku plg bnci skali..kna hmpit oleh urg len..me yg siuk2 duk dpn snang2 ja kna hmpit..BY DA PI KU lg tu!!big red round de pi ku..aihh..!
then d sgama, dorang boss dtg amik..tp at 4:30pm hv 2 take my big sis d sana kkia..
woahh..1st time msuk kkia wo..pa lg..b'gmbar2 la krja kmi(me&my lil sis)



..ngat kan lpas amik cici,trus plg la kunun..rupa2nya si ddy ada date ngan kwn nya..d bwanya kmi p Seafood Garden Restaurant..mkn b'hawakan aircond..time mkn kna jga manners lg tu..arrghh..rasanya mo ja aku mkn cam besa..mkn smbil tingu tv..XD..pstu sana la dorang boss2 aka beliau2 b'pet-pot2'...itu la..ini la..sampai pukul 10:15 mlm..gila oo..2 jam ba mo blik kp..means around 1am br smpai rmah..aihhh..

tp aftr we all blk,spatutnya aku trus tdur..tp ntah knapa aku on9 dr jam 1 smpai jam 4;30am..lagi gila!!haha...pstu..aku pun go to zzZZ smpai wo puas~kna marah sbb lmbt bgun..ngahaha...

aihh...rasanya aku kna amik spm balik lo..tingu tu..bhsa mlyu pun tggang tbalik..ada ayat t'gntung lg tu! astaga...

No comments:

Post a Comment